Copyright

(c)open since 2010

Tuesday, December 7, 2010

KENANGAN LM (LATIHAN MENGAJAR) 2010

Rasanya macam da terlambat plak nak post entri nih (tapi ada post sebelum ni cerita pasal LM jugak) ... haha sebab da abis da praktikal aritu lagi.. Ok la, tahun ni bro telah berjaya menghabiskan Latihan mengajar selama 3 bulan bermula pada bulan Jun hingga bulan September... ni Bro dapat di sekolah lama , iaitu SMK TENOM n Bro mengajar subjek Sejarah dan geografi ..untuk geografi bro ajar tingkatan 1(3 buah kelas), subjek sejarah plak, tingkatan 4(1 kelas).. best gila... k...Scroll kat bawah..


(okai..ni Bro dgn kawan satu UMS bro yg sama2 dgn bro kat SMK TENOM, Cik Stephanie Angie, dr Sarawak)
(Sempat lagi main carrom d bilik guru..waktu free hahaha)
(dgn anak-anak murid bro..student tingkatan 1..)

(1 gemilang...hehe nakal2 dan kiut2 dioarg nih haha)
(haa..yg ni tingkatan 4..mmg rock n roll punya kelas)

hehe pengalaman LM ni memang bro takkan lupa punya la..mmg memberi pendedahan sblum bergelar GURU SEPENUH MASA nanti hehehe... SMK TENOM, terima kasih atas kenangan yang terindah hehe

Monday, December 6, 2010

Ayam gantung..hahaha

Lama uda bro nda UPDATE blog nih..biasalah cuti-cuti malaysia ba ...hehehe..k sambung post terbaru..layannnn.......
Pernah tgk ayam gantung?? hahaha tgk gambar d bawah, tu la ayam gantung.. bukan ayam gelek motokar ar..hahaha gambar ni di ambil time kenduri kawin kazen bro..haha menu special punya.. ni ayam kena jemur dulu... cm gmbr d bawah:


pastu jemur.. 'urut' tu ayam dengan rempah 5 jenis(mcm salah ja ayat aku nih)..hahah pastu goreng.. sodap wooo... ayam dia tidak kering n sodap d makan..wahaha....