Copyright

(c)open since 2010

Wednesday, January 19, 2011

CAFE NOVICE SPPS

Salam.....hehehe Sem baru kat UMS da lama buka tapi sekarang baru Bro ada kesempatan untuk UPDATE blog bro..dan untuk sem ni Bro mulakan entry baru dengan memperkenalkan NOVICE CAFE SPPS(Sekolah Pendidikan dan Pembangunan Sosial) hehehe.. ni la tmpt student pendidikan membeli makanan dan minuman kalo diaorg lapar....

Cafe ni la tempat bro n da geng lepak kalo kitaorg pi SPPS nih..haha best.. sebab bro n da geng dulu pn bertugas jaga cafe..sekarang da bersara dah..ada da pengurusan yang baru.. sekarang cafe da makin maju..hehe tahniah ar BeLL nad da geng...

Jom tgk pic yang sempat Bro SNAP:scroll bawah....

(hari Isnin, No PLASTIC DAY..save the earth guys...)

(Makanan-makanan ringan dan minuman tin yang dijual di sini)


(kuih muih dan nasi campur..paling best nasi lemak dia n ayam mayonis)


(ni ar penjaga cafe yg bertugas... cari dia kat FB.. pari pari kertas nickname dia hahahaha)

hehehe...begitu la cerita pasal cafe... so kalo anda berhampiran dengan SPPS atau kat UMS, berkunjunglaa kat Cafe Novis ni...jom makan...hahaha

-roger n out-

No comments: